måndag 24 mars 2008

pizza- träsket!

å vi hade askul igår, vi drack en massa Borisar (jeltzin vodka+ groggvirke)och gick ner på tranan och dansade järnet.

idag har vi (jag och p) varit mest bakfulla. men jag tog en cyckeltur på ica och köpte matlådor tills imorgon och hämtade ut lite paket. jag lägger in bilder på vad jag köpte på onsdag. jobbar ju som bekant imorgon.

vi beställde nyss pizza och P åkte och hämtade. jag ville ha en inbakad, (ni vet som ser ut som en pirog)men i listan finns det tre alternativ.
halv inbakad.
inbakad.
hel inbakad.
haha, jag suckar jämt när vi ska beställa för vem orkar hålla ordning på dom.
men har för mig att halvinbakad då ser det ut som en båt, med extra tjocka kanter..

när jag var liten fanns det inbakad och UFO och UFO då var det två pizza bottnar man satte ihop och gräddade. då var det lätt att veta vilken man skulle beställa.

nu beställde jag en INBAKAD så jag får väl se hur den ser ut när dom kommer hem med pizzan:)

ha en bra kväll!

Inga kommentarer: