onsdag 13 maj 2009

förlåt.

för att jag inte skriver så mycket. men det händer inte så mycket intressant just nu.
jag antar att ni inte vill höra mitt klag om körkortsteorin. om ca 120sidor kanske jag börjar skriva något intressant. om exakt fyra veckor vet jag om jag har klarat det eller inte.
jag får panik så fort jag tänker på det. men man får köra på lite MaryKay tänk.

"tänk inte så mycket, gör det bara"

på tal om Marykay så får ni gärna ha en hudvårdsklass. Jag behöver komma igång med det på riktigt och få träna lite till. Om inte ni vill så kanske eran mormor, mamma eller någon annan ni känner vill ha en. Denna månad ut får ni en foundation av mig om ni bokar en klass. ni kan ju skicka en kommentar om det verkar intressant.

nu ska jag duscha
sen blir det soffan och lite teve.
godis har jag med;)

Inga kommentarer: