torsdag 11 juni 2009

dagen D.

Ja idag har varit kaotisk.
började med att jouren ringde och sa att hon som skulle byta av mig var sjuk.
sen ringde de igen och frågade om jag kunde stanna till nio.
våran gamla personalansvarige ringde med och undrade hur det var.
jag började böla i telefonen för jag var så jäkla stressad och nervös
var ju tvungen att åka därifrån ganska snabbt eftersom jag hade körproverna idag.

blev avbytt 10.00
mötte upp mikkiz i bollnäs och käkade lunch.
var så nervös när jag skulle skriva upp så jag trodde jag skulle dö.
tyckte väl provet gick sådär.
mycket frågor som man inte hade koll på.
men men det fick gå.
avslutade provet och fick upp ett stort grönt Godkänt.

fikade med mikkiz igen.
ems kom ner med.
gick till uppkörningen.
det började bra med stadskörning.
sen blev det uppförsbacke och rödljus.
stannade och skulle starta i backe och fick motorstopp några gånger.
körde ut mot ljusdal och gjorde en vändning.
sen in i villakvarteren.
backade runt hörn. gick skit bra.
åkte tillbaka in mot stan och skulle parkera.
hamnade lite för nära bilen brevid först.
backade ut och körde in igen.
kontrollanten tyckte jag körde för långt in.
hamnade snett och gjorde om.
fick till bilen bra.

men kuggade på start i backe och parkering.

men men ny tid den 2juli i gävle och då jäklar ska det gå:)

åkte hem och fikade med sara andreas mikkiz och ems.
micke kom upp med.

sen drog jag och mikkiz till närby och firade Andreas som fyllde 12.
käkade tårta.
och sen drog vi en pizza innan vi åkte hem
god var den med tunn botten och krispiga kanter.

åkte hem och hämtade nyckel till Kakan som ska sova här inatt.
Pelle tyckte vi skulle gå ut så det gjorde vi:)

nu är vi hemma igen.
och sängen hägrar.


1 kommentar:

jesa sa...

grattis till uppskrivningen!!
Synd på uppkörningen bara! men nu vet du ju vad du behöver träna på inför nästa gång! Hoppas du klarar det då!
Kramar