fredag 30 april 2010

myser i funäs.

fan va skönt det är att komma bort lite och träffa nya människor. alla är supertrevliga här:)

käkade ute med några av mikkiz kompisar, supergod mat och vin:) sen segade vi hemma.

idag funderade vi på att dra till röros, men vi sket i det och låg uppe i sällskapsrummet och kollade på film istället. åkte en snabbis till ramis och hämtade folk. nu har mikkiz åkt till jobbet på veras och jag ligger här och surfar lite 21 drar jag mot eriksgården ska bli skitkul.

funderar på röros imorgon istället, men vi får se vad vi har lust med. bastu fanns det här med och det ka ju vara härligt:)

nu blir det nog en kopp te och lite facebook medans jag har lite tid på mig innan jag ska dra på mig ett fejs:)

om ni bara visste hur vackert det är här uppe nu:)

Inga kommentarer: