söndag 17 oktober 2010

man kanske ska börja med det här:)

5 kommentarer:

Angelica sa...

Jag vill börja med Zumba, har funderat skit länge på att beställa men har inte riktigt råd :(

Jesa sa...

Är oxå sugen på att prova på Zumba!
Jag saknar dansen så mycket sen jag gick på musikskolan..
Men känns som om man har lite för dålig kondition för sånt där nu =)
hehe...

lina sa...

dom kör ju på sporthallen med nu tisdagar, lite sugen på att ta ett pass men kostar fan 75 spänn per gång. finns ju sånt teveshop grejs med. för typ 700 man kanske ska investera i ett sånt å stå framför teven hemma:)

karin sa...

fan va kul det där såg ut att vara..:)tror jag ska investera i en zumba och använda när inte jimmy är hemma..annars lär han ju dö av skratt..;)

lina sa...

ja jag funderar på det med:) få lite styrsel på kroppen. men om jag köper en så kan vi köra träningspass framför teven allihopa;)