onsdag 22 december 2010

känner ni igen den här?

en konveration mellan, mig syrran och angelica tror jag. en vecka efter att jag å emelie blev osams. tydligen cirkulerar den på nätet. undrar vem som är mest besatt jag. nån som går in på min systers logg å printscreenar en konversation. sen sparar den i 4 månader på sin dator innan hon lägger ut den på sin blogg som ett bevis att angelica är besatt av henne?!?!?!


här är orginalet, så som det ser ut idag. tog en EVIGHET att hitta. typ 100 sidladdningar i syrrans logg. så om man inte vet att den finns just där, så råkar man inte bara få syn på den :p 

6 kommentarer:

Emelie sa...

Ok, jag låter er spekulera vidare.

Behöver inte säga som det är. För det står i min blogg redan o hade jag sett det för fyra månader sedan, så hade det redan då funnits i min blogg.

God jul o gott nytt år ;)

Emelie sa...

O ja sluta läs min blogg är du snäll...

lina sa...

ja för det är jäkligt lätt att hitta den nu vill jag mena. karin har försökt bläddra i sin logg efter den men gav upp efter några sidor. hur ska jag kunna sluta läsa när du fortsätter å skriva om mig hela tiden? jag måste ju få ge svar på tal.

Lunnainn sa...

Jag reagerade lite.. "O ja sluta läs min blogg är du snäll...". Men ändå är du här och läser hennes..?

Jag vet inte vem du är, men konsekvent känns det inte direkt som om du är. Tyvärr.

Åke sa...

Jag reagerade på en sak.. "O ja sluta läs min blogg är du snäll...". Men ändå är du här och läser hennes blogg?

Jag vet inte vem du är, men konsekvent känns det inte direkt som om du är, iaf.

Hansson sa...

kanske inte moget av mig att skriva detta till E men så här komenterade jag hennes inlägg: Nu e jag så jävla less på dig!!! låt oss vara ifred och lev ditt jävla liv!!!! jag blir inte lätt arg men nu e jag jävlig arg! tur att jag inte är i närheten!!! ta det som ett hot om du vill. Du har pratat om någon jävla karma som du eftersträver!! eller hur det var jag lyssnade inte så mycket när vi pratade sist! men om man vill leva ett bra liv och bry sig om sig själv osv ska man FAN INTE MUCKA BRÅK! OCH LETA UPP NÅGOT SOM ÄR ÖVER 4 MÅN GAMMALT!!! jag förstår mig inte på dig och kommer aldrig göra! sök upp en pyskolog och gå där och ta aldrig kontakt med mig eller mina vänner igen som inte du är vän med! FÖR DU ÄR EN PATETISK jävla idiot! och anmäl mig det gör inget men jag e så less att du sårar mina kompisar och mig gång på gång!!!! ge upp!