onsdag 8 juni 2011

Varmt!

sjukt varmt ute och jag städar. blir en cykeltur å ett kvällsdopp ikväll efter jag fikat med jessica. bebis knölar runt i magen å verkar ha det jäsigt. på måndag kommer min bästaste jonna och hälsar på. om en månad hoppas vi att bebis behagat att ta sig ut. den var då fixerad på senaste kontrollen hos barnmorskan så är ju garanterat att den kommer med huvudet först. den är duktig min bebis, å väldigt snäll på mamma. lite halsbränna bara å ont i fogarna är väl det enda jag fått utstå under dom här månaderna.

känns som att jag har massor jag vill skriva om men får ingen riktig reson på alla tankar i huvudet så det kommer väl när jag klurat ut ett bra sätt att formulera mina tankar på. är nog rätt jobbig att umgås med nu eftersom det kan vara svårt att spräcka bebisbubblan jag lever i. Var grymt kul att träffa alla andra brudar i stockholm iaf som oxå lever i bebis lull-lullet:)

Inga kommentarer: