måndag 12 september 2011

Jesper..


Jag har funderat fram å tillbaka ifall jag ska visa er mitt lilltroll, det finns ju så mycket konstiga människor som tar ens bilder å skriver all möjlig skrot om dom. Men jag saknar min blogg å min hårboll är ju trots allt det största i mitt liv nu. Min stora kärlek och mitt allt!(nästan iaf, pappan, katterna och vänner å familj finns ju oxå med såklart!) Så vi kör på det här å hoppas inga idioter hittar hit. Är han inte vacker?

Vi lever ett soft liv med mycket kramar, pussar och leenden. mesta tiden spenderar vi i soffan å myser men en barnvagnspromenad ner på stan eller till någon kär vän funkar oxå, Mamman går helt enkelt dit hon kan få kaffe;) Att få lite frisk luft skadar ju inte heller..

Egentid får man ungefär mellan 22-23 på kvällen, men vad gör det? Just nu ligger lilltrollet i babysittern å filurar. jag kan inte titta mig mätt på honom, han pratar dessutom nu med små gurglanden å läten å alla dessa leenden, man smälter helt enkelt.<3

1 kommentar:

evelina sa...

Han är så galet söt :)