söndag 28 september 2008

En liten röst..

Det har dykit upp en liten röst i mig som säger, ursäkta jag vill inte störa, men det är något som inte står rätt till. du vill så gärna att allt ska vara bra men tyvärr så är det inte så. det är något som bekymrar dig och gör dig lite ledsen.

Jag vill låsa in mig i lägenheten med pelle. Jag vill aldrig behöva gå ut och jag vill inte släppa in någon. Jag vill äta godis och dricka kaffe och bara ligga i sängen med pelle och snusa på hans kropp. Jag vill bara ligga där och älska honom tills hjärtat kryper ur kroppen på mig så att han förstår hur mycket han betyder för mig.


men tyvärr så går det ju inte. Vardagen måste fortsätta. Vi måste jobba och göra andra ärenden, andra människor måste få vara delaktiga för så är livet.

men just nu skulle jag så gärna bara vilja frysa tiden och ligga alldeles ensam i sängen med pelle i mörkret och bara vara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

förstår känslan..kände likadant i somras när jimmy kom hem från usa..

Ems sa...

naaaaw