lördag 6 september 2008

konstigt telefonsamtal..

just ja. det var en som ringde i torsdags,

L -lina
B- ja hej lina, jag heter B. jag tror jag egentligen söker din mamma, I.
L-jaha ja.
B- ja jag har numret till din pappa men det är inget svar där. men jag skulle behöva ha tag på din mamma. det finns inget hemnummer jag kan ringa
L- näe bara mobil.
B- ja kan jag få det?
L- ja fast jag kan det inte utantill , vänta lite så ska jag kolla....... ja numret är........
B-okej tack så mycket, hej då..

jättemysko. han sa aldrig vad han ville. men det hade tydligen ringt någon till mamma sen och frågat om dom fick köra på nån skogsväg.. knäppt.. jag är inte ens skriven hemma längre, undra hur han fick tag på mitt nummer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag läste et tidigare men jag har aldrig sådan tur att jag vinner på någon form av tävlingar eller lotterier :(