fredag 31 oktober 2008

mmmm natti

hejsvejs. kom hem ifrån jobbet i dag och drog igång en kanna kaffe. satte mig vid datorn och spelade spore håller på och spelar i en by nu. ganska tråkigt, fast mest för att jag inte fattar riktigt hur man gör. hehe, pinsamt.

sen blev det en sväng till emelie på MARY KAY- party eller vad man ska kalla det. det blev ett handkit och ett läppkit som var superbra. ansiktsprodukterna var skitbra oxå men jag har lite svårt att se mig stå med fem olika flaskor varje morgon och kväll. skulle funka i ungefär en dag, så jag skippade dom..

hem med syster och lillsara och käkade.

nu ska jag dra en dusch och lägga mig. är typ däck-färdig.

såg att jag fått en utmärkelse från jesa. ska kolla lite närmare på hur man gör med den imorgon. nu ska jag nanna...

Inga kommentarer: