fredag 31 oktober 2008

utmanad.

Blev utmanad av Jesa
Regler:Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem
1. jag är riktigt nöjd med mina två jobb även om det inte alls var vad jag tänkte bli:)
2. jag är en sucker för riktigt långa och varma duschar.
3. jag har riktigt hemsk fotsvett.
4.jag fick ett tokryck och klippte av mig håret, blev skitnöjd.
5. Lilla sara är det vackraste jag vet.
6. jag skrek rätt ut när vi kom hem igår och det snöade men nu är det rätt mysigt.
7. jag är ett riktigt godis monster:)
Det var den egoistiska biten, hehe.. Nu återstår bara att skicka utmaningen vidare till:
alla som vill. orkar inte göra någon lista direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse, kolla in min blogg!