torsdag 15 oktober 2009

hihihi folk är ju bra roliga alltså..

kom fram en gubbe på dansgolvet och pratade med mig.
tyckte jag gjorde ett bra jobb.. för hans son.. eller nä hans sons fru.. eller när hans frus son;) som var 36 jobbade som pers.ass så han visste nog hur man jobbade då..

han pratade lite med brukaren, dansade lite med henne..
... sen frågade han mig om han gjort något olämpligt.
Nä det tror jag inte sa jag (för brukaren såg glad ut)
då klappar han mig på häcken och går....


... För det är inte olämpligt då?!?!


idag kom det en killa och frågade hur gammal jag var svarade 23 då sa han synd jag trodde du var 20 och gick?!?!

Färjan på Östersjön jag säger bara det!!

Träffade Färjan Ruth med hon är ju en skön prick måste jag säga!

1 kommentar:

Hansson sa...

Du verkar haft en underhållande kryssning :)