lördag 3 oktober 2009

Jag Jag Jag är så fucking EGO!!

Jag är nog inte rolig att ha att göra med alls nu.
Jag har ingen lust till något alls.
Jag har fullt upp med att få vardagen att funka just nu.
Jag orkar inte vara en social och glad jävel.
Hösten är en tid då jag vill vara ensam.
Helt ensam, helst i mörker.
Hösten är MIN bara MIN.
Jag laddar om batterierna nu.
STÖR EJ liksom.


Igår hade vi fest för Pelle.
Det var både roligt och tråkigt.
Alltid lite fylletjafs, dock var det inte jag och pelle denna gången.


Jag är rätt trött på att höra att alla andra är dumma i huvudet och att saker bara händer en utan anledning. ingen människa är felfri. jag är skittrött på att alla klagar och inte ser sina egna fel och brister. Fan acceptera DIG själv för den du är. med fel och brister och jävelskap så ska du se att livet blir enklare.. Det finns väl inte en jävel som glider genom livet på en räkmacka.

1 kommentar:

Sara sa...

Hihi, du får göra en mysdag;) Det är så värt det:P Åh, ja pulka! Kom och åk pulka med oss i funäs:)