tisdag 24 augusti 2010

inte kan jag sova nu.

pelle han är smart han. han läste min blogg när han kom hem å sa: Men Lina nu är det ju du som håller på. Jo tack jag vet, jag beter mig som en idiot å känner inte igen mig själv. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. det är fan tufft att förlora en vän. å jag ångrar inte alls att jag släppte in dig i mitt liv. vi hade det fan inte alltid bra men vi hade våra stunder. å när jag mår som värst så vill jag att du ska må precis lika dåligt. är väl därför jag beter mig som en idiot antar jag.

ledsen är jag å arg är jag. om vartannat i ett jävla virrvarr. helt borta är jag med, mycket faktiskt, stirrar rakt fram å tänker att jag borde göra något men kommer mig inte för. å nä jag vill inte att du ska ha ett pissigt liv, jag vill att du ska ha bra vänner runt omkring dig och en bra kille å att du ska vara lycklig å skaffa barn å glömma ditt förflutna och gå vidare.

ja här var det ett blottat förvirrat inre. som ska göra sitt bästa för att inte bete sig som en idiot längre. men det är fan svårt ibland alltså.

å jag är ledsen för att jag har sårat dig, betett mig som en idiot å varit falsk många gånger. en riktigt usel vän faktiskt.

jag försökte faktiskt att inte gilla dom från början. men vi är så lika varandra, det är skönt att ha någon att prata med, dricka kaffe med å hitta på en massa tok. jag gillar mitt liv som det är nu. men jag vill inte behöva gå omkring å se ut som att jag hatar dig när jag möter dig. för det gör jag inte. jag är ledsen , arg och besviken på dig. men vem fan är jag att klandra dig egentligen. ur din synvinkel har ju jag betett mig lika illa.

så gör vad du vill med det här inlägget, rama in det å kasta pil på det eller kopiera det å håna varenda mening i det om du vill.

jag vill inte bli vän med dig igen. den bron brände vi. men när jag trodde att jag bara kunde idiot-förklara dig å fortsätta med mitt liv som vanligt så hade jag fel .
Kommer ju ta ett tag det här. många tårar och utbrott kan jag lova. men men det ska gå.

Inga kommentarer: