lördag 11 september 2010

jag drömde förresten inatt/morse..

Att jag var ute å gick, från stan och hemåt. mellan komvux och svanen.
gick å skrev ett sms och det ringde. det var hon ni vet.
när jag inte svarade var det någon som ropade på mig.
så vänder mig om och en bit bakom mig står hon,
 i svarta byxor å röd tröja med armarna på höfterna.
ser ut som att hon vill att jag ska vända å gå å prata med henne.
men jag trycker bort henne på telefonen å då vänder hon sig om och går åt motsatt håll..

sen vaknade jag å tänkte what?

4 kommentarer:

Anonym sa...

hon kanske egentligen ville att du skulle fram till henne, och när du klickade bort henne tyckte hon att "jaja, hon vet nu, hon kommer efter"?

lina sa...

ja kanske, knepigt med drömmar..

Anonym sa...

Eller så kanske hon försökte ta kontakt. Men du sket i det och hon gick vidare, med livet?

Eller så kanske det är något som ligger mer hos dig. Drömmar handlar om ditt undermedvetna oftast. Du kanske ska ta tag i din dröm och ta reda på vad den betyder.

lina sa...

Tror inte direkt på dröm tydning. men eftersom det kändes bra att trycka bort henne antar jag att det är ett tecken på att jag faktiskt gått vidare och jag hoppas att det är som du säger att hon vände och gick också betyder att hon gjort desamma. man drömmer mycket konstigt. men tydligen så drömmer jag ju i färg iaf. haha:)