fredag 24 september 2010

slut..

fick börja 09.30 igår istället för 16. bröt ihop lite när jouren ringde, eftersom jag hade en massa annat att fixa innan. men det löste sig iaf. Tack pappa!

börjar 13 imorgon. kan lova att det är guld värt! få sova hemma inatt.

jag menar jag å pelle har ändå varit tillsammans i 5år idag kan ju vara skönt att åtminstonde få sova tillsammans då:)

har haft fin besök idag med kaffe å lite prat. å en jättefin blomma fick jag med. jag blev så glad. tack K:)

nu blir det lugna puckar till 18, en snabbis ner på sporten å lämna tillbaka papper jag lånat.
sen hem å jäsa igen. softa softa softa å samla kraft inför morgondagen.

har blivit aktiv inom MK igen med. Längtar så tills grejerna kommer. ska bli skönt att få hem smink man trivs med igen.

lite fast i risk spelet har jag ju blivit med. jäkligt kul faktiskt:)

har fått en ny favvis låt med


Inga kommentarer: