fredag 18 mars 2011

Psykbryt! bidrags sverige.

visst sörru att man glider på en räkmacka när man söker bidrag. är fan det västa jag varit med om. funderar seriöst på att börja jobba igen ändå, fan bättre att grina sig igenom jobbpassen än att vara sjukskriven/arbetslös med allt jävla krångel. hur svårt ska det vara att få arbetsgivar intyg från företaget man jobbat på eller så man kan få beslut från FK nån gång. så länge jag inte får ett beslut från FK kommer jag inte få ett beslut från a-kassan, för beslutet jag får på sjukpenning ska in till a-kassan för att dom ska kunna ta ett beslut.

men det är ju lätt att sånna saker som sjukskrivningar å arbetsgivarintyg "faller mellan stolarna"

Jo tack! jag har inte jobbat häcken av mig för att hamna hos kronofogden. thank you very much! 

Inga kommentarer: