måndag 7 april 2008

hej hopp.

var på ikea med systrarna i lördags det var så jäkla kul. avverkade också ett gäng loppisar, fast hittade inget av intresse. på ikea blev det mest köksgrejer, har målat några korgar idag som ska in i skafferiet. dom står och torkar på köksbordet.. ska även plantera lite blommor ute på balkongen, jag hoppas dom överleft för det snöade här imorse.

i söndags klockan sju ringde dom och sa att jag var tvungen att jobba. jag var den enda som kunde gå in. när jag lagt på så kändes det som att jag skulle börja böla. hade ju ställt in mig på att få vara ledig och sova halva dan. men imorse så fick jag åka hemmåt igen.

det firades med att krypa ner i sängen med sambon och sova några timmar. men nu är jag vaken och ska pilla lite här hemma. imorgon blir det storstädning i detta hem;)

Inga kommentarer: