måndag 21 april 2008

hig anmälan!

attans! jag har haft en lapp på datorn med anmälningskoder och 17 mars understruket hur länge som helst. och idag kom jag på att det nog är försent att anmäla sig. hade en aning i huvudet om att den 15 april var sista anmälningsdagen! men va fan. det gick att skicka in. så jag gjorde det på 3 socionom utbildningar. så vi får väl se hur det går. sen anmälan var ju inte så smart.

fast utan bra betyg och inget högskoleprov så kan jag nog kyssa det hejdå ändå. men får väl se hur det går iaf:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var lite obehagligt när man fattade att han hade stängt av klyven för att han hade gjort illa sig. Sen när han kom och höll för handen och typ gnällde "jag måste nog ha skjuts till akuten" då blev man lagom skärrad. Men det verkar vara ganska lugnt iallafall :P Tokerier!
Hoppas att det går bra med högskolegrejset. Kan vara lite knivigt när man har gjort efteranmälan, då hamnar man ju liksom sist av alla. Men är man beredd att hoppa på när som helst första veckorna i skolan så kan det ju bli platser över!