tisdag 20 maj 2008

härligt:)

har precis kommit hem från marma. det var härligt att åka dit en sväng. lämnade av puh där eftersom att jag ska jobba imorgon. saknar honom redan.

gick på stan och köpte present åt pappa det blev en middag för två på dragonen. såg han som dansar så bra:) snygg är han också. jag och karin tog en snabb fika när vi väntade på bussen. nice. köpte glass åt puh men han ville inte ha. träffade mikkiz bror M med. han sa att hon trivdes:)

På bussen hem fick jag som vanligt kontakt med en alkis, dom pratar alltid med mig. han tog i hand och sa att han hette erik, han var 47 år och tyckte jag var snygg:) haha. han sa att alla snygga tjejer kom från söderhamn.

sen blev det en tur på hemköp för att köpa lite kattmat men det blev frukost tills imorgon med och några bigaråer som jag ska njuta av framför teven snart.
det regnade på vägen hem. ett lätt och skönt sommarregn. så nu sitter jag här med blött hår utan brallor och strumpor och skriver.

om 3 dagar åker jag till falköping:) jag längtar har inte varit där sen jag tog studenten för snart 3år sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack! det var lite det som var meningen att det skulle bli lite somrigare :) insåg att den gula designen kanske var lite jobbig i längden :P hoppas att jobbet går bra och att du får det skoj i falköping!

Anonym sa...

jag har inte ens pratat med magnus...vilken javel..:P