söndag 4 maj 2008

perfekt helg.

Efter en dag med barnpassning i fredags så blev vi bjudna på jättegod mat hos familjen i Närby. och tillhörande glas rödvin. mums!

sov som en stock i 10åriga sonens bäddsoffa för att kliva upp morgonen efter helt utvilad och gå ner och ta en kopp kaffe. där satt redan M och Å och 2åriga sonen. som blev superglad när han såg mig. medans dom andra fixade i stallet så fixade jag med lillkillen. han var lite trött men efter lite lirkande så fick vi på kläder och frukost i magen.

sen gick bilen till sundsvall och bergsåker. solen sken och det var så härligt att sitta ute och kolla på ponnytravs lopp. särskilt eftersom att den 13åriga dottern i familjen vann ett lopp:) dessutom så har dom ju supergod korvmebrö där uppe. efter en härlig dag (även om det blev lite diskningar) så drog vi oss hemmåt igen. Och medans dom andra gjorde stallet så traskade jag och lillkillen runt. det var mysigt även fast ha vägrade byta blöja.

när det var klart så drog vi till bollnäs. och medans jag jobbade så var mikkiz ute på galej:) imorgon kommer hon kanske och dricker kaffe och jag ska bara slöa och kolla på greys reprisen:)

Inga kommentarer: