tisdag 13 maj 2008

tisdag.


fy vad tråkig min blogg ser ut! Idag ringde jag till J när jag var på väg hem från jobbet, jag väckte henne men det var meningen. Så att hon inte skulle försova sig. Sen åkte jag hem och sov en sväng.


mamma ringde, hon var i Bollnäs trodde hon ville komma upp på en kopp kaffe men hon jobbade, dom var ute och letade efter en affär. som jag faktiskt visste vart den låg:)


När jag vaknat till så började Pelle grejja i köket, han hade gjort iordning kött som han täkte slänga på grillen och bjudit hit en av hans tjejkompisar på mat. När vi hade börjat grilla så kom pelles älsta brorsdotter upp och sa att hon också var lite hungrig, så jag dukade till en till, sen kom även pelles bror och hans yngre dotter upp såvi blev ett helt gäng som åt här. Skönt med lite sällskap.


Nu har alla åkt hem till sig och disken är avklarad och jag har tagit en långdusch men nu ska jag snart knata i säng för imorgon ska jag ju åka båt.


hittar alltid lite konstverk på datorn när tjejerna har varit här. idag såg dom ut såhär.







(bilden som det står djur på hade hon döpt till ett ganska fult ord som börjar på K och slutar på a så jag bytte namn på den men såg inte vad det stog på miniatyr-bilden så det fick bli diva) Varför en sju-åring använder sånna ord kan man ju fråga sig, måste vara något hon snappat upp i skolan.

Inga kommentarer: