tisdag 6 maj 2008

lite nere.

det har precis slagit mig att min bästa kompis åker till USA om mindre än en vecka. fan va tråkigt. :( inte för henne alltså men för mig. om några dagar går jag dessutom på världens jobbigaste jobbvecka och jag känner inte direkt att jag har blivit utvilad. funderar ifall jag ska sätta mig på balkongen i solen och dricka lite gott vin. men hur kul är det att göra själv då? jag måste nog fan skaffa mig lite nya vänner nu. ena bor ju i oslo och nu drar nästa till usa. attans å en i skåne då förstås. jag fattar inte vad som har hänt med mig, är konstant trött känns som att någon har slagit mig i huvudet med en gummiklubba!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars.. Kommer hem 22-25e denna månad i alla fall, också ska jag hem minst en vecka i sommar! Hoppas du sitter och koser deg med vin;)