tisdag 8 juli 2008

chips eller inte chips? det är frågan!

Helt galet sugen på chips. men så tänker jag att jag inte borde svulla för att då blir jag tjock. men sen blir jag arg på mig själv. för jag är inte ens i närheten att vara överviktig även om jag har en liten degmage. jag vägrar börja obsessa om vikt. Vägrar! så det får nog bli en cykeltur till hemköp och handla lite. måste ju ändå köpa salt och peppar och testköra;) hehe. dessutom så motionerar jag ju lite innan :) haha. fast om det finns jordgubbar vill jag nog hellre ha det. frukt är guld:)

på tal om hemköp förresten så handlade jag innan jag åkte från söderhamn idag och han som satt i kassan var hur trevlig som helst. värsta service minded klockan 08.30 på morgonen. helt sjukt rolig. pratade massa med hon som var innan mig i kön och sen när jag började packa upp varorna så flinade han och sa hej och började babbla en massa och frågade om jag skulle jobba eller om jag hade semester. skithärlig. han förgyllde lätt min dag! jag blev nästan kär:) haha fast han var nog kanske 40+.

nu får jag åka på hemköp i bollnäs istället där jobbar det bara tjejer... :)

Inga kommentarer: