tisdag 15 juli 2008

tisdag...

det blir inte så mycket skrivet här just nu. det är mycket på min hjärna och hjärta. men allt kan tyvärr inte skrivas ut här...

igår fyllde jag 22år. telefonen gick på högvarv hela dagen. det var mysigt även om jag inte var helt på humör. kollade på filmer och grät för mig själv. sen kom emil förbi vi käkade glass, snackade skit och spelade mariocarts (?) på wii. spelade så länge så emil missade sista bussen hem och sov över här..

idag segade jag mig ur sängen och tog en dusch. käkade frukost med emil sen kom malin förbi en sväng och lånade datorn. gick ner till mobackes och fikade med mormor och moster och så klart kusinerna. dom var semesterbusiga. kollade lite på maja och pluto och alla djuren efter någon timme blev det dags att gå hem. fick jättefina presenter som jag pysslade med en sväng här hemma. så skönt att träffa dom en liten stund.

nu har jag mest grejat vid datorn och sjungit lite ultrastar här i min ensamhet.. det är då alla tankar jag försöker få bort ur mitt huvud letar sig hit igen. och nu ska jag sätta igång en film och hoppas att tiden går fort tills pelle kommer hem så jag slipper tänka något mer,
natti natti.,.

Inga kommentarer: