onsdag 23 juli 2008

tjoho:) onsdag igen

nu är det en vecka sen jag skrev sist. tiden går fort.

torsdagen spenderades på jobbet.
På fredags morgonen drog jag hem till mamma och på eftermiddagen drog vi mot Motala. där spenderades helgen med en massa roliga bussfolk.
På lördagen så kollade vi på busspush sen badade jag och sofia i den apvarma poolen och vi grillade och hade mysigt. med lite för mycket alkohol i kroppen blev det en tidig kväll för mig. Söndagen började med ett störtregn och jag och Sofia var glad att vi fått låna en buss att sova i. efter lite frukost blev det karavan genom stan det var härligt värre sen korv och kaffe och hemfärd.
Måndagen spenderades på jobbet.
På tisdagen drog jag till marma och pappa och vi tog en tur i skogen med Emil, Karin, Milla och hundarna. lite blåbär, hallon och ytterst lite svamp drog vi oss hemåt till föräldrahemmet igen där det bjöds på middag och efterrätt. jummie,
Idag ska det här gås ut på Tranan och kvällen startas hos Emelie med tacos. nu ska jag ta en tur in i duschen och vända. sen blir det till att"smynka" sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag hade också velat gå ut på tranan. fan så skoj det vore. Blir det bergvik i helgen?

/ Jessica
http://www.babybabybaby.blogg.se/