fredag 11 juli 2008

fredag...

var ut med emelie i onsdags, dom ringde från jobbet och sa att jag kanske skulle behöva börja jobba tidigare. kom hem 3 dom ringde 8. attans. bakfull! tog en dusch och begav mig. var där till 10. blev mött av en jättglad brukare och vi hade en skitfin dag tillsammans. kollade på rednex på kvällen och mamma var där med sin brukare med, fint väder och hur skönt som helst....

idag har jag tagit en tur på hemköp. han den roliga jobbade i kassan idag igen. trevligt trevligt. uträttade lite ärenden för jobbet imorgon och hämtade ut barnvagnen åt syster. bussgods killen var snäll och frågade ifall han skulle hjälpa mig bära den. jag sa att jag skulle gå hem så det vore bra ifall jag fick packa upp den på plats. så han hämtade en kniv istället:) service, det gillar vi...

ikväll ska jag leverera vagnen till syster och låna deras soffa ett slag.

imorgon blir det jobb och på söndag får jag skjuts hem av jobbarkompisens pojkvän som också bor här i bollnäs.

sen blir det till att handla lite fika grejer och bygga till en tårta:) härligt härligt:)

pelle stog här bakom mig för en stund sen och prov vaggade barnvagnen, det kanske är dags snart...

nu är han lekledare i köket åt sina brorsbarn....

Inga kommentarer: