tisdag 11 november 2008

Crap....

sexfrågor
Jesa har utmanat mig till att svara på detta.
Är du oskuld? - nä
Någon gång haft sex med samma kön? - Nä..
När hade du sex senast? - igår kväll
Vem hade du sex med senast? - pelle
Haft sex på offentlig toalett? - nä
Haft sex i duschen? - ja
Kollat porrfilm? - jo igår senast
Haft sex i snön? - nä
Haft trekant? - nej
När blev du av med din oskuld? - när jag var 15
Haft gruppsex? - nja.. vet inte om det räknas som det direkt
Drömt sexdrömmar? - jorå
Blivit påkommen när du haft sex? - jo det har väl hänt
Haft sex i en bil? - nä
Sugit av någon? - jo
Slickat någon? - nej
Hur många har du haft sex med? - 22st bara (la på en 2a på jesas svar:))
Fått oralsex? - jo
Haft sex i någon annans säng? - jo.
Ångrat att du haft sex med någon? - nä
Haft sex på stranden? - nä
Vem tog din oskuld? - en kille jag gillade då:)
Har/haft kk? - nä inte direkt. fast har ju K.at nån kompis
Haft sex med någon annans flick / pojkvän? - nä inte som jag vetat av iaf
Tänkt på någon annan när du haft sex? - nä
Haft sex i någons förälders säng? - kanske
Haft sex i sjö/hav/pool? - nä
Haft sex med någon kompis bror/syster? - nä
Somnat under sex? - ja, en gång kan säga att det inte var uppskattat:)
Haft sex när det är folk i andra rummet? - jo
Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? - Jo, det har ju hänt
Varit med någon som är yngre än dig själv? - ja en:)

man ska ju egentligen skicka detta vidare till andra då, men jag är inte säker på att jag vill veta:) hehe.

Inga kommentarer: