torsdag 20 november 2008

nämen tjena:)

kanske borde plinka ihop ett inlägg här idag med..

hade skitkul igår.
fast det var en kille som tog på mig och sa att det var längesen, jag har aldrig sett människan innan. fast tydligen så hade han visat sina intimare delar för en kille också, kan ju hoppas ett det var efter han tog på mig. urk på burk annars...

somnade vid 3tiden iaf:)
vaknade igen vid 06,20 av att katten spydde på hallmattan så det blev ju till att stiga upp och torka..
sen somnade jag om till 10 iaf.
nu dricks det te. en macka har jag hunnit få i mig.

fick dessutom mina zipholders idag. jättekul att få ett litet kuvert som var handskrivet. skitsmart produkt jue. hoppas dom blir miljonärer på det där:)

sen fick jag en värde check på hemköp a 26kr. hehe. måste vara världens minsta summa men men det är ju alltid nått..

Inga kommentarer: