onsdag 19 november 2008

dans dans dans...




ikväll ska jag ut på tranan och dansa med ems... har mejkat mig. måste bara komma på vad jag ska ha på mig..


sitter och käkar wook nu. tänkte ha i lite kyckling men sket i det för pelle fnyste åt mig när jag sa att jag skulle laga mat. för han skulle ju käka korv. så nu står det ett fat med kyckling och tinar i kylen. vette fan vad jag ska göra med den. men den får väl stå där tills den ruttnar. han vet verkligen vart han ska trycka för att få mig att tappa humöret helt..


har lust att gå bärsärkargång i lägenheten men tror jag skippar det.. hoppas humöret lägger sig när jag käkat klart.. kan ju alltid skylla på lågt blodsocker iaf...



kollade på "tinkerbell" idag, vet inte om den var bra direkt. men sparar den väl ifall småtjejerna kommer förbi någonting nästa vecka.

Inga kommentarer: