måndag 9 mars 2009

lite bilder..

mina krokusar vid sängen slår snart ut.. visste ni förresten att krokusar luktar, det hade då inte jag en aning om..


provad en ny sorts behandling imorse. med en massa små peelingkulor. superbra blev len som en beisstjärt. de röda prickarna är pormaskar jag inte kunde låta bli att klämma lite på. pricken på kinden är en enveten finne som aldrig dör.. när jag sitter vid pelles dator måste man dessutom ha hörlurar som värsta nörden...!











bilder från igår när jag blev sminkad av en annan kursdeltagare, visst var det snyggt!!






på tåget i lördags på väg till kursen.. här har jag fortfarande ljusa ögonbryn på bilden ovanför har dom blivit färgade..



ljusparty i fredags, vissa byggde torn av luktisarna:):) kebabpizza var riktigt gott!!
torsdagens sminkning...

Inga kommentarer: