onsdag 25 mars 2009

nya godiset. jordgubbar:)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gott ut ^^

Allt bra med dej?

Anonym sa...

Ja, jag vet. Det börjar bli bättre, har börjat tänka mycket på detta med krav och ambitionsnivå. Så ja, jag är medveten om det och försöker! Tack. :)

Godiset ser gott ut, var det gott?

"seriöst..
en mascaraborste och en glasspinne är det med dom verktygerna man hittar cancer?" --> Är det så? Har jag aldrig hört tidigare. Haha.

Anonym sa...

Hej Lina

Jag är snart helklar med tavlorna - skall bara bygga en låda i plywood att skicka dem i så tänkte se om du fått ihop pengarna till dem? :D Du är välkommen att skicka ett mail till mig (fotogenisk@hotmail.com)så kan du få mina uppgifter så sitter de snart på din vägg *ler*

/Jillie

Anonym sa...

Är de torkade eller frysta, ser ju lite suspekta ut :P

Makrill sa...

Åh tack så mycket! :D

Åh, det där såg gott ut! ^^
Ha en fin helg!
/ Emelie