söndag 22 mars 2009

tankar

jag är trött, så förbannat trött och jag skulle behöva prata en massa om saker jag inte kan.
fast även om jag skulle kunna prata med någon om det så skulle dom ändå inte förstå. för man måste vara där..och även om jag skulle vilja säga saker som kanske skulle hjälpa så kan jag inte. för det har jag inte befogenhet till eller erfarenhet. för som personlig assistent ska man vara osynlig och tyst.. hålla allt man tänker inom sig.. det är jag iofs bra på. har gjort det den största delen av mitt liv. övning ger färdighet.. och nej det har inte med min brukare att göra det är något annat. men ja jag får ju inte prata så skitsamma...

2 kommentarer:

Ems sa...

gud så jobbigt...

smartast vore jo om du skrev ner vad du känner på ett papper eller vad det nu handlar om o sen bara riva sönder det eller elda upp det.

kockajäveln sa...

känner igen mej i dej där..é väl inte direkt en snackis. Men håller me ems..Skriv ner alla dina tankar på ett papper och elda upp det sedan. Känns skönt sedan. Jag brukar skutta in i en mörk skog och göra ronja skrik:)