måndag 30 mars 2009

pust suck stön!

pratade med ems om smeknamn innan.
storasyster kallades soffan
jag kallades linus och lillasyster kallades kakan när vi växte upp.

men brorsan emil, kallades han något?
då slog det mig att emil blir lime baklänges...
smart va?


jobbade ju igår.
fick reda på imorses att jag skulle behöva jobba 6 timmar till innan jag fick gå hem.

härligt 30 timmar på jobbet.. wiihooo..

sen blev det fika med kråkan och kakan:)
e-center handla.
kliver på bussen. hantaget går sönder på kassen och jag får jaga mat på bussen..

får en plastpåse av en dam, tack snälla!!

ja det är inte min dag idag alltså!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ajjj, vad tråkigt dag!!

Nää vad jag minns så hade Emil ingen smeknamn. Utan Emil var Emil. Och om jag minns rätt så tyckte Sofia aldrig om att man kallade henne Soffan. För jag fick ju smeknamnet Braxisnisse av henne på grund av att jag kallade henne Soffan hela tiden=)

Kram

Makrill sa...

Fin blogg du har! :D