torsdag 2 april 2009

goddagens!

kom hem från jobbet för ett tag sen.
dricker kaffe nu och käkar frukost.

svängde förbi gamla firman med tidrapporter.
och fick en avtackningspresent.
dom är så jäkla söta alltså.


fick deklarationen idag med.
det syns att jag har jobbat massa detta år på den...
är ni nyfikna vad jag får tillbaka på skatten?
15041

jag läste faktiskt om summan flera gånger. kan inte fatta det!

P fick 489...

diskat har jag hunnit med oxå och betalat tavlorna:)
lessen att det tog lite tid men har haft full rulle..

4 kommentarer:

Ems sa...

fan! min har inte dykt upp än... blir tokig

Ems sa...

lina... jag ska dö av cancer, i rumpan...

majan sa...

Sv: Hum, jag kanske borde testa det nästa gång.

Hansson sa...

GRATTIS!!
va kul med så mycket pengar tillbaka...:) Gurra hälsar!