tisdag 21 april 2009

Hur uppfattas jag genom bloggen?

Ni som inte känner mig IRL kan väl vara gulliga och skriva hur ni uppfattar mig?
Är jag glad, snäll, taskig, bitter, sur, trött, tokig, festar mycket mm

Har en kompis som alltid får höra att hon är bitter på sin blogg. Jag känner ju henne och vet att hon inte är det IRL men hon använder sin blogg som ett bollplank när hon är ledsen, besviken och sur och då är det klart man kanske framstår som just det.

Så då undrar jag hur ser ni på mig??



6 kommentarer:

Daniel sa...

Lika galen som jag!

Ems sa...

Den bästa vännen man kan ha... fast nu känner jag dig irl...

Tant Grön sa...

Hej, hej!

Tack för kommentaren :-)

Jag längtar också tills det är färdigt, he, he. Det är för tidigt för mig att svara på frågan i detta inlägg, men om jag kommer ihåg det så ska jag svara på det vid ett senare tillfälle :-)

Ems sa...

Jag skulle få låna av micke... men jag fattar inte hur mycket saker man samlar på sig. Det märks att man måste slänga saker...

här är det så att från sju till fyra är det uppdelat att man har tre timmars tvätt tid, sen från fyra till åtta har de delat upp två timmars tvätt tid.. vattnet o elen till maskiner stängs vid åtta. vilket är jättebra

johanna sa...

sv: ingen orsak ;)

Tessah sa...

Ja just ja så heter dom! :)