tisdag 7 april 2009

goddag.

efter lite händelser igår så vart jag hundvakt till två bråkstakar.

sov ca 2h innan jag vaknade av att dom försökte öppna sovrumsdörren till mig och katten när dom försökt 17 gånger så tog jag mitt täcke och kudde.. och la mig för dörren.. sov där på golvet ca 2h.

vaknade av att jag hade en snarkande hund på andra sidan dörren. kravlade då tillbaka upp i sängen igen. sov resterande 3timmar där..

sen blev det en snabb prommis innan jag begav mig hemåt. har skavsår i händerna. så beordrade den nya assistenten att gå med dom en och en.. eftersom hon är lika stor som nickelilltroll och skulle åka som en vante efter de..

nu har jag sussat lite hemma med.. men en kopp kaffe vore gott..

1 kommentar:

Ballerina sa...

Va kul att du tycker det :) Fin blogg du har, jag gillar rosa!