tisdag 28 april 2009

Ett tacktal till mina vänner, skrivet 2002




Tack för att ni tror på mig, stöttar mig, tröstar mig, älskar mig.
Tack för att ni finns och för att det alltid går att ringa er!
För att ni lyssnar.
För att ni inte dömmer mig.
För att ni bestämde er för att få en egen uppfattning om mig,
För att ni inte tror på vad alla andra säger.
För att ni hjälper mig när det behövs.
för att ni får mig att skratta.
För allt ni gjort för mig och det ni kommer att göra.
För att ni förstår mig.
Därför vill jag tacka er!
Jag älskar er!!
************


det är konstigt det där med vänner.


dom flesta vännerna jag hade när jag var 14-15 är fortfarande mina vänner idag.
Fast det har ju tillkommit några nya med och tur är väl det;)








2 kommentarer:

Ems sa...

naaaw plutten då..

löve ya too

Sara sa...

Tack själv sötnos, jag älskar dig med<3<3