onsdag 8 april 2009

jämföra priser.. fika paus och vårstäd

(ja ni ser ju hur dammigt det är..)

har varit och shoppat på hemköp med ems.

försöker verkligen tänka på vad saker kostar och jämföra men jag kan inte.

kanske för att jag inte behöver..


köpte singoallas nya med lakrits . dom är faktiskt riktigt goda.

hade dock föredragit hembakt, men vem har tid med sånt?


har bytt ut mitt söta te mot riktigt starkt kaffe nu.

fikar lite och kikar i era bloggar.


ska dra igång och städa sovrummet sen.

det känns som at man får astma anfall när man kommer in här..

köpte nytt allrengöring med.

med syrén doft. gissa om det luktar gott!

1 kommentar:

Christoffer - Bögen från Dalarna sa...

Jisses, skrämmande! Du var väldigt nära på alltihop! Haha. Jag ska prata med Kjerstin och några fler om jag får avslöja vad orden står för, eller om vi ska vänta lite. Annars avslöjar jag det imorgon. ^^ vi har ett projekt i skolan nu där vi ska försöka lansera nya ord. ;) Haha.