torsdag 23 april 2009

Det känns som att jag aldrig kommer någon vart...

Jag hade superkul igår, det hade jag.

Jag vet inte om gårdagen sög ur all energi ur mig.

Jag har liksom kännt av den senaste tiden att jag inte riktigt orkar någonting. Det händer inget och det känns som att jag står och stampar på samma ställe. Motivationen är i botten och jag är faktiskt rätt nere. Jag brukar inte vara nere så ofta, det känns som att det var längesen iaf.

Problemet är ju det att jag inte har en aning vad jag ska göra för att få det att bli bättre.
ska jag vila eller köra på hårdare?
satsa 100% på allt eller kanske skita i det..
Det är en jäkla massa måsten nu iallafall.

och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det.

Får jag gräva ner mig under en sten i skogen ett tag?

3 kommentarer:

Ems sa...

vila plutten, annars kommer du gå i väggen.

Hansson sa...

om du behöver prata så är det bara att höra av sig...jag lyssnar om du vill...i morgon kanske jag får bilen så så kan jag komma och fika en stund iaf...kanske ge dig en massa energi från mig,...jag har överskott på den just nu så det blir för mycket istället!
Älskar dig gumman!

Jenny sa...

Hej!

Kom inte in här häromkvällen när jag skulle kommentar ditt inlägg hos mig, men nu äntligen har jag fått ordning på datorn!

Hoppas allt är fint med dig?! : )

Tusen tusen tack för länkarna om tapeterna, vi har dock bestämt oss för att välja en annan tapet så den ska vi välja i dag är det tänkt... men tack för att du tog dig tid vännen :)

Hoppas du får en super mysig helg:) Kram Jenny