torsdag 24 februari 2011

dramaqueen.

åh mitt liv var så lugnt å skönt i en vecka eller två. men varför ha det lugnt när man kan leva i en cirkus. fy så trött jag blir alltså. varför tycker man som en exvän till mig att man har rätt att kasta skit på mina nuvarande vänner för någonting som man fått om bakfoten. snacka om helt jävla onödigt. fattar inte vad meningen med det är?

här i söderhamn har vi våffelkoma iaf och imorgon blir det bandy, för jag fick ut några tusen mer än vad jag beräknat på i sjuklön, ibland är livet fantastiskt.  dessutom har jag fått en hel stor kasse med massa fina kläder som bebis kan ha nästa sommar och höst. å en lite fräschare färg i håret;)

3 kommentarer:

Carro sa...

Hur gör man en sån där bäbis som räknar ner på bloggen? :)

/Carro

lina sa...

Man trycker på get widget under själva bebisen så kan man göra en egen:-)

Jeanette sa...

åh vad jobbigt med skitsnack! hoppas du kan försöka skjuta det ifrån dig...
najs med bandy, hoppas ni får kul!
mysigt med bebissparkar också ;-)