tisdag 22 februari 2011

kväller

ja jag vet då inte riktigt vad jag ska skriva. har äntligen tagit mig i kragen och skrivit en hälsning till min brukare att jag inte kommer komma tillbaka innan bebis är född. Dagarna består väl mest av datortid nuförtiden. tradera är ju en favorit men bästa att hålla shoppingfingret i styr, som det ser ut nu får jag ju inte ut någon ersättning från FK förrän tidigast 26 mars. så blir till att snåla denna kommande månaden. Men det gör inget, jag har så mycket att vara glad å tacksam för. underbara vänner en sambo som visar sin bästa sida nu och en liten sprattelfis i magen som mer än gärna gympar så mamman kan ta det lugnt å veta att den är pigg å kry där inne.  




Eftersom vi inte vet något kön på bebis så blir det lite olika shopping;)




2 kommentarer:

mikaela- mamma till miliam & bebis i magen sa...

babyvärlden.se :)

evelina sa...

Härligt att bebis bökar på, gud vad jag saknar att känna alla underbara rörelser :) Roligt att allt går bra för dig, kram