torsdag 24 februari 2011

tröttmössa!

lillstumpan vaknade många gånger inatt å hostade/grinade och varje gång tog det en stund att somna om, för ompalompa hade kickboxning i magen typ. hahaha. vilken vilde och en riktig nattuggla! duscha, handla och fixa lunch till fröknarna som hostar ikapp är väl planen idag:)

eftersom det tydligen går rykten om vem som startade ryktet nu, så kan jag väl bara säga att den som får skit för det nu var inte den som startade det. hon berättade bara att det fanns ett rykte och tack vare det så kunde vi reda ut det. ibland blir det en höna av en fjäder. och jag är bara tacksam att vi fick chansen att prata med alla inblandade innan det gick längre än vad det gjorde.

Det blir bara en massa skit i onödan om man antar att saker är på ett vis istället för att prata med dom som är inblandade. tänk på det!

12 kommentarer:

emelie sa...

Ja men då kan ju ni börja prata med mig också då istället för att anta att saker är på ett visst sätt.

tror vi är kvitt nu.

sandra sa...

Jo man dreglade som fan:P Tycker du ska gå in på h&m och titta på mamma kläder. Huuuur snygga som helst. syrran har handlat där nu:D

KRAM!

lina sa...

Är syster din gravid med? :-)

Angelica sa...

Vadå är jag boven i dramat nu eller?

lina sa...

Tydligen. man hör det man vill höra.

Angelica sa...

Vem har sagt det då och vad?

lina sa...

sara har sagt nånting till emelie som hon har tolkat som att det är du som började sprida ryktet om P. men så var det ju inte. du berättade ju bara vad du hört från andra.

Angelica sa...

Men herregud, okej. Orka lägga sig i någonting man inte har med att göra!!

emelie sa...

Prata med Sara innan du säger något. För det var en misstolkning ifrån hennes sida.. så skyll inte på mig igen. samma visa.. ta in dina egna ord innan du börjar anta saker o hade du frågat mig som du själv sa att man borde så hade jag också sagt som det var. Men som vanligt så är det lätt o skylla det på mig, för någon annans misstag. o minns du när du var vän med mig? o en viss person du är vän med nu gav mig skit för någon annans misstag? öppna du käften då o ställde upp för mig? nä.. men för den människan kan du ställa upp för o ni kan sitta tillsammans o kasta skit på mig. Jag är redigt less på att ni ska få hålla på o tro att allt är mitt fel. Det är inte mitt fel o har aldrig någonsin varit det. Fattar inte varför ni måste skylla över allt på mig. o jag skiter i om jag är vad ni kallar mig. Ni är inte ett dugg bättre.. så lägg av!

Anonym sa...

men om ni e kvitt (?) nu som hon skriver så kanske du slipper henne nu då :D

lina sa...

Ja det kanske är lite skillnad emelie. när vi var vänner kastade du precis lika mycket Skit på angelica och what goes around comes around. om sara missförstått mig så skrev hon iaf inte ett blogginlägg om vilken dålig stil det var när hon inte hade all fakta. jag och angelica umgås inte för att snacka Skit om dig. tror du hela världen kretsar runt dig är det kanske dags du öppnar ögonen!

emelie sa...

undra vem som ska öppna sina ögon.. men hon kan väl öppna munnen själv