måndag 7 februari 2011

nä fy tusan, sandlådenivå nu.

as always när vissa människor är inblandade.
nä jag pallar fan inte att leka på den nivån längre.
har du nånting emot mig får du fan ta det på ett vuxet vis. vi är fan 25, kanske är dags att börja bete sig så.

sandlådan där tänker jag leka med min unge om 2 år.
å det är inte ett dugg synd om bebisen att ha mig som mamma.
jag kommer vara en fantastisk mamma. jag önskar att du hade haft en mamma som mig för då hade du kanske vuxit upp å kunnat bete dig efter din ålder.

3 kommentarer:

Hansson sa...

ja det kommer du verkligen att bli världens bästa mamma!!! och du e världens finaste och bästa vän! När jag kommer hem så vet du vad jag ska göra....kram

Sara sa...

Du kommer garanterat att bli en underbar mamma! Och precis som Mikkiz så tycker jag också att du är världens finaste, underbaraste och bästa vän man kan ha<3
Kramar

lina sa...

det är ni med, ni är underbara å jag älskar er till månen och tillbaka;-) <3