söndag 29 juni 2008

lista

Gör såhär:1. Sätt din musik på blanda 2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga 3. Använd sångtitlen som svar på frågan
1. Hur mår du idag? trubbel
2. Kommer du komma långt i livet? song with a mission
3. Hur ser dina vänner dig? when love lives in heaven
4. Kommer du gifta dig? gunz n´onez
5. Vad är ditt livs themesong? the end
6. Vad är ditt livs historia? e det de här du kallar kärlek
7. Hur är skolan för dig? you got a friend in me
8. Hur kan du komma framåt i livet? girl figure skater
9. Hur kommer imorgon vara? hey där
10. Vad är det bästa med dina vänner? strangeland
11. Vad finns i lager för nästa vecka? die die my darling (aj då)
12. Vilken sång beskriver dig bäst? varje litet steg
13. Hur är det med ditt liv? track 2
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? marcoolio kommer till kalaset
15. Hur ser världen på dig? dear penis
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? inside us all
17. Vad tycker dina vänner om dig?
try a little harder
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? call on me
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? up in here
18. Har du en djup och mörk hemlighet? lagom är bäst
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? miss decibel
20. Hur kan jag göra mig själv glad? reggae rock´n roll
21. Kommer jag någonsin ha barn? pop version
22. Vad är några tips till mig? spinnrocken
23. Hur kommer jag bli igenkänd? push comes to shove
24. Vad är min danssång? the spider and the flyförra årets hittar ni HÄR

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha det var hur kul som helst juh! =)