söndag 29 juni 2008

meeen ditt lilla pucko...

jag är skitäcklig och tog kallt kaffe sen imorses ur perkulatorn och mickrade mjölk till en latte och är skitpuckad för jag ska gå å lägga mig men jag kunde inte låta bli.

pelle undrade varför jag var så konstig och frånvarande denna vecka innan. sen gick han ut med sin kompis och jag satt här å surade och tyckte han var skitdum. tills jag insåg att jag inte ätit mitt p-piller idag och inte igår heller. så satt jag där på köksgolvet och rotade efter kartan i väskan och då brast allt och jag bölade som ett barn.

och det var så förbannat skönt för dom tårarna har jag längtat efter och väntat på så otroligt länge.

jag fattar inte vad som hänt jag har blivit så otroligt tankspridd och yr på det senaste. det fattas mig något. jag pratar inte med någon längre. pelle och jag jobbar och har cirkus 10 timmar vakentid tillsammans per vecka. och min älskade mikkiz är i USA och jag saknar henne så otroligt mycket... sara är i norge och jonna i skåne. mina klippor. och jag tar mig inte tid att prata med dom längre och det känns som att jag blir vuxen för fort och jag vill känna mig som 22 och inget annat....

så nu sitter jag här och dricker en kall latte och är ganska nöjd med livet ändå.
för det är trots allt rätt bra och jag har läst en skitbra bok.
och pelles barndomskompis sover här inatt och det känns som att morgondagen blir bra!

natti natti:)

Inga kommentarer: