måndag 2 juni 2008

tjenixen.

sitter här och blir proppmätt på sallad:) haha. jag köpte jordgubbar till efterrätt men det kan jag nog glömma på ett tag. kanske senare ikväll.

salladen är gjord på
ägg
färska champinjoner
ruccola
körsbärstomater
mozzarella
fetaost
hel bulgur
pumpafrön
solroskärnor
och olivolja med citronsmak på det. mumma!

kom på att jag inte varit hemma mycket alls på ett bra tag:)
förra helgen var jag i falköping.
kom hem på söndagen vid 15 tiden
jobbade måndag.
kom hem tisdag 11
åkte igen onsdag 09
var på kryssning med jobbet
slutade jobba på fredagen, åkte hem till mamma var där en stund. kom hem till bollnäs vid 16 tiden. åkte igen mot gävle 18.50. var i gävle med syrran tills på söndag 19.28 kom hem strax efter nio efter att ha varit och handlat.
hade körtid imorses 10.50-11.50 pelle åkte till jobbet 13. vi har nog inte ens haft ett dygn med vaken tid tillsammans.

1 kommentar:

här bor jag sa...

jahaja, hel bulgur & citron-olivolja..!? jag anar ett samband ;)