söndag 22 juni 2008

passerat utgångsdatum.

midsommaren spenderades i Ljusne med min brukare, det var riktigt mysigt.

midsommardagen åkte jag hem till mamma och myste ner mig där med dom. käkade gott och slöade. sen mot kvällningen gick vi (jag och syster S) över till grannen och drack lite vin. kvällen fortsatte med en busstur in till staden och påbörjades på mösskan. där var det dött. så vid 22 gick vi till JH där var det också dött och rätt tråkigt. Vi fortsatte mot statt och där var det folk, men vi kände ingen. jag har blivit alldeles för gammal. men kan ju säga att man passerat utgångsdatumet.

idag (söndag) har jag sovit länge, käkat god frukost i marma, hunnit med lite brokaffe* och åkt runt på lite inredningsbutiker. med mamma och S. nu när jag blir ledig tills nästa helg ska uppdrag pimpa min balkong sättas igång.

nu är lunchen klar tills imorgon och jag ska lägga mig och mysa vid teven.
hade bra!

* fika på trappen :)

Inga kommentarer: