lördag 28 juni 2008






pimpningen av balkongen är inte klart än men det regnar. inte så najs...


som det ser ut nu så är det massor med jord överallt. tänkte jag skulle dammsuga där ute idag eftersom att det regnade igår. men tji fick jag för det gör det idag med...


började dagen på ica igår och postade iväg snus+godis till USA och min mikkiz. sen var jag på rödakorset och hittade lite lulllull till balkongen och lite annat.. en väska som var lagomt sliten.


när jag skulle leta cykelnyckeln så kände jag ett band i fickan. tänkte vad är det här för band, jag har inget band??! men sen slog det mig. jag hade min brukares hemnyckel med mig hem. Attans!
skickade ett sms att jag skulle komma förbi med den senare..


var in en snabbis på blomsterhandeln hittade inget vettigt. bara en fin blomlåda.


cyklade hem och lämnade av mina fynd, satte mig på cykeln igen drog till handelsträdgården shoppade massa blommor och jord. så härligt att bara gå där bland allt fint och välja...
lassade av allt på balkongen.


drog till busssen. åkte till shamn. tog en powerwalk upp till brukaren och lämnade tillbaka nyckeln. stannade där ett tag och grejjade lite, sen ner på ica och hämtade ut ett paket till syrrans sambo. sen hemköp och hem till syster och laga mat. äta och titta på teve en stund. sen bussen hem. plantera blommorna och sova...



fick reda på att man igår och idag får gratis kattsand och kattmat på e-center. med kvalitta på så jag funderar ifall jag ska åka dit. det är ändå skitväder. men vem ska jag lura med mig?

Inga kommentarer: